Inget att se här

Idag skriver jag inget här. Istället debuterar jag som gästbloggare på min syrras blogg! Hon har en smink- och stilblogg, och jag håller (nästan) mig till ämnet. Fast på mitt eget sätt.

Här kan man läsa min oinsatta, men ärliga topp 5-lista på de bästa smink- och kosmetikatipsen: http://sevendays.vasabladet.fi/bloggar/makemeup/gastinlagg-den-oinsatta-topp-5-listan

resizedimage446595-17455082-1155761337868329-434696710-o

Bild på tips nr 2 på listan.

Lämna en kommentar

Filed under dagbok

Kommentera

