Blod och bröllop

Jag drömde om blod och bröllop
men när du frågade
svarade jag
att jag drömde om dig

och på sina sätt
är det också sant

Det är sommar, vilket innebär att jag gör mycket annat än sitter framför datorn, men jag ville ändå dela med er av denna dikt.

Förhoppningsvis kommer jag snart att skriva och kunna publicera fler dikter. Det enda sättet att försöka fånga sommarmagi är i ord
– aldrig tillräckliga, men det närmsta det går att komma.

Lämna en kommentar

Filed under skönlitterärt

Kommentera

