Det virtuella livet

A W (12:52): Jag känner mig så mycket mer dekadent än vad jag egentligen är… Sitter halvnaken framför datorn och dricker vittvin, en vanlig tisdag!
XX
L K (12:52): Haha! Av någon anledning lade min inre blick genast till en cigarett och utsmetat smink! Du vet, i bästa Courtney Love-stil.
XX
A W (12:54): Anything for you, darling… Fast det är nog mentalt utsmetat smink och en imaginär cigarett, jag har inte hunnit så långt som till mascara och tobak än idag. Däremot är det rufsigt och otvättat hår och långa naglar lackade i klarrött, så jag är på god väg!
XX
A W (12:55): Se, så idylliskt fint ute i förorten med tvätt som torkar i solskenet och den ljumma vinden!
XX
IMG_3363
(bifogad bild)
XX
A W (12:57): Jag njuter av utsikten från mitt fönster fastän det inte ens är min tvätt, haha!
XX
L K (12:57): Du är inte klok, du. Ena sekunden pratar du om dekadens och vin, i nästa om idyllisk tvätt i sommarbrisen! Påminn mig igen om varför jag umgås med dig? ;-)
XX
A W (12:58): Love you too, baby, love you too.XX
XX

Lämna en kommentar

Filed under dagbok, skönlitterärt

Kommentera

